Khasiat Minyak Bunga Lavender dalam Balm Najlaa Skincare

Image may contain: plant, flower, text and nature

Baby Balm dan Herbal Oil Najlaa dirumus menggunakan puluhan jenis herba-herba perubatan. Salah satunya, ektraks minyak lavender. Berikut 6 khasiat kesihatan minyak bunga Lavender:
1) Kemurungan dan Tekanan:
Kandungan minyak lavender dal Balm dan Herbal Oil Najlaa merehatkan badan dan minda, dengan mengurangkan hormon stress
2) Imsomnia:
Jika anda ada masalah insomnia, apnea, atau tidur yang tidak lena, ia memberi kesan serius pada hidup. Bau Lavender boleh membantu untuk mengosongkan fikiran anda daripada pemikiran negatif atau kekacauan, dan tidur nyenyak.
3) Anti-Radang :
Lavender mengandungi antioksida yg kuat dan bersifat anti radang. Kandungan lavender dalam Balm dan Herbal oil Najlaa membantu mengurangkan keradangan pada seluruh badan dan otot.
4) Penjagaan kulit:
Lavender membantu melegakan penyakit kulit kronik, seperti psoriasis, ekzema, dan juga jerawat
5) Keupayaan antiseptik:
Lavender membantu menyembuhkan luka dengan cepat , juga mengelakkan jangkitan pada luka. Ini merupakan satu penggunaan popular lavender sejak zaman purba.
5) Sakit jantung:
Kandungan antioksida Lavender membantu mengurangkan tekanan darah dan mengurangkan ketegangan saluran darah. Ini boleh mencegah aterosklerosis dan penyakit kardiovaskular yang lain, mengurangka risiko strok dan serangan jantung. Titiskan Herbal oil najlaa pada tapak tangan, buat begini dan sedut melalui celah ibu jari.
6) Kembung dan masalah penghadaman:
Polifenol dalam lavender membantu mencegah pertumbuhan bakteria berbahaya dalam usus. Ini akan mencegah pengumpulan gas di dalam usus daripada pelepasan bakteria. Mengurangkan ketidakselesaan perut, kembung, dan kekejangan otot perut. Untuk mengelakkan bayi kembung, urut kaki perut dan belakang bayi dengan herbal oil atau balm najlaa selepas mandi

Whatsapp 019 6536303 untuk tempahan sekarang