8 Manfaat Shea Butter dalam Herbal Cream Najlaa

Image may contain: food


Shea butter adalah produk kecantikan alam yang luar biasa, dihasilkan daripada lemak kacang Shea dari Afrika. Shea butter adalah kandungan utama herbal cream Najlaa.


Ianya Kaya dengan vitamin, pelembab dan nutrien. Shea butter memberi banyak manfaat untuk kulit Anda, rambut dan kesihatan. Ini 8 manfaat shea untuk kulit dan rambut:

1) Shea butter kaya dengan antioksida, seperti vitamin A dan E, yang melindungi sel-sel kulit Anda dari radikal bebas, serta akibat buruk sinar matahari.

2) Kandungan vitamin Shea butter dapat merawat kulit tidak sihat seperti ekzema, ruam lampin, dermatitis, serta melambatkan proses penuaan, dengan merangsang penghasilan kolagen.

3) Shea butter dalam herbal cream najlaa juga bagus digunakan sebagai pelembab dan melembutkan kulit kering .

4) Shea butter mengandungi asid lemak dan sterol yang bersifat anti-inflamasi sera membantu proses penyembuhan luka ringan, serta merawat ruam-ruam, kulit terbakar, gigitan serangga etc.

5) Anda juga boleh menggunakan herbal cream yg terdapat dalamnya Shea butter sebagai pelembab dan pelembut kulit kaki merekah, ketuat, kulit kaki kasar etc

6) Shea butter bersifat anti-inflamasi, herbal cream bila disapu pada jerawat, ia akan mengurangkan kesan-kesan kemerahan akibat radang

7) Shea butter bagus untuk rambut kering. Sapu herbal cream pada hujung hujung rambut kering merekah akan melembapkan rambut dan membaiki tekstur rambut. Rambut lebih lembut dan berkilau.

8) Shea butter mengembalikan kekenyalan kulit Anda serta melembap dan melembutkan kulit. Oleh itu herbal cream juga bagus untuk strecthmark.

Herbal Cream Najlaa produk yang bagus untuk kesihatan dan kecantikkan kulit. Gunalah tanpa ragu

#HerbalCreamNajlaa
#NajlaaBabySkincare


Whatsapp 0196536303 untuk info lanjut